Bref
Immerse yourself into the history of Bref
1968

1968: Prvi WC-blok

Henkel je na nemškem tržišču predstavil prvi Henklov WC-blok stožčaste oblike, ki se obesi na rob straniščne školjke. Ta izum pomeni revolucijo na tržišču higienskih izdelkov, saj zagotavlja higiensko čistočo in svežino pri vsakem splakovanju, in to za več tednov.

1975

Od leta 1975 do 2000: Bref postane strokovnjak za nego WC-školjk

Na podlagi številnih raziskav vedenja potrošnikov o higieni in čistoči toalete je Henkel na tržišču predstavil različne rešitve, kot so na primer čistilno sredstvo za toaleto, WC-tablete za izplakovalnik, WC-osvežilci z duo-komoro, WC-gel in WC-tablete.

2002

2002: Inovativna dualna tehnologija

Za večino potrošnikov so pri izbiri čistilnih sredstev za WC-školjko najbolj pomembni dejavniki dolgotrajen in svež vonj ter zanesljiva moč čiščenja. Da bi izpolnili te želje, sta bila nekoč potrebna dva izdelka: čistilno sredstvo za straniščne školjke in osvežilec zraka. Leta 2002 je Henkel na tržišču predstavil Bref Duo Aktiv – prvi tekoči osvežilec z dvema ločenima prekatoma, ki vsebujeta čistilno sredstvo za WC-školjko in osvežilec zraka.

2010

2010: Revolucionarne Power Aktiv kroglice

Henkel je na tržišču predstavil revolucionarni izdelek: Bref Power Aktiv! Njegova edinstvena formula združuje 4 funkcije: preprečuje nastanek vodnega kamna, ustvari peno, ki zagotavlja čistočo, ščiti pred umazanijo in prinaša dodatno svežino WC-školjke. Potrošniki po vsem svetu ga obožujejo zaradi estetskega videza, priročne oblike in svežih dišav.
Odkar je na tržišču (od leta 2010), je Henkel proizvedel več kot 1.000.000 kosov, na voljo pa je v več kot 50 državah.

2012

2012: Predstavitev Blue Aktiv kroglic na tržišču

Bref Blue Aktiv s svojimi modrimi kroglicami vzdržuje čistočo in svežino WC-školjke celo med posameznimi splakovanji. Kako? Ko splaknete WC-školjko, košarica z Blue Aktiv zbere vodo in jo obogati z aktivnimi učinkovinami, nato pa jih ob koncu izpiranja sprosti. Dokaz je modro obarvana voda, ki ostane v vaši WC-školjki – za popolno čistočo in svežino celo med izpiranji!

2012

2012: Skupina Balls Dream Band

Bref je pripravil uspešno viralno kampanjo, in ustvaril skupino Balls Dream Band. Štirje zapeljivi moški predstavljajo eno od 4 funkcij formule Bref Power Aktiv: Dimitri Sijajni, Marcellus Granitni, Marcus Osvežujoči in Alejandro Zaščitnik. Kampanja je bila zasnovana globalno. Videoposnetki, s katerimi želimo pokazati, da je čiščenje WC-školjke z Brefom povsem enostavno, imajo tako že več kot 20 milijonov ogledov.

2013

2013: Predstavitev 6x Bref Power Gel na tržišču

Bref na tržišču predstavi močno formulo: Linijo izdelkov Bref 6xEffect Power-Gel za čiščenje WC-školjke. Ta linija izdelkov se učinkovito spopada z nekaterimi največjimi problemi pri čiščenju straniščne školjke, kot so rja, umazanija, madeži urina, neprijetne vonjave in apnenčaste obloge, poleg tega pomaga ohraniti higiensko čistočo in svežino WC-školjke brez posebnega truda.

2014

2014: Nova generacija čistilnih sredstev za izplakovalnike in WC-školjko

V sodobnem času Bref In-Tank združuje higiensko čistočo in visokoučinkovito modro svežino v enem izdelku. Zagotavlja čistočo in svežino WC-školjke, preprečuje nabiranje apnenčastih oblog in umazanije ter ponuja higiensko čistočo, ki zadošča za okrog 800 splakovanj. Vodo pri splakovanju obarva modro.

2015

2015: Pobeg v eksotične kraje

Bref je na tržišču predstavil linijo izdelkov Bref Power Aktiv Escapes. Barvite kroglice in omamne dišave vas popeljejo v eksotične kraje ob vsakem splakovanju!

2016

2016: Bref Power Aktiv Fragrance Boost

Najnovejša inovacija Bref WC-blokov: Bref Power Aktiv Fragrance Boost z edinstvenim jedrom za sproščanje dišav, vsebuje do 40 % več dišav v primerjavi z zunanjim ovojem, ter tako z vsakim splakovanjem prinaša še več svežine! Zaradi novega sistema Bref Power Aktiv Fragrance Boost ohrani močno koncentracijo dišav ves čas uporabe. Rezultat je svežina WC-školjke od prvega do zadnjega splakovanja.